Zkuste použít Foursquare pro marketing (slidy)

Během brněnského Barcampu jsem měl přednášku Zkuste použít Foursquare pro marketing. Moc mě potěšila účast (i přes těžkou konkurenci) a vaše reakce. Díky za obojí!

Pokud jste přednášku neviděli, nezoufejte, video bude brzy dostupné. Zatím vám mohou nabídnout samotnou prezentaci v systému Prezi:

Kromě Foursquare jsem zmínil i Gowallu. U té je to ale s marketingem o něco horší, proto jsem jí věnoval jen kratší část přednášky.

Odkazy z přednášky:

Speciální dík pak patří Elišce Hutníkové, která se Foursquare marketingu také věnuje. Eliška během přednášky představila svůj projekt monitorující počet českých uživatelů na Foursquare. Napočítala jich 1514. Více se o číslech a metodice dozvíte na Eliščině blogu. Eliška bude počet českých uživatelů průběžně sledovat, tak zas sledujte ji, ať víte včas, kdy padne pro vás důležitá hranice.

BTW Pro časopis TREND Marketing jsem napsal článek, který je také o Foursquare marketingu. Měl by vyjít pravděpodobně v červnovém nebo červencovém čísle.

Budu rád za všechny ohlasy k článku i prezentaci a také za vaše zkušenosti s Foursquare marketingem v ČR či na Slovensku.

Vědět mi můžete dát přímo sem nebo na můj Twitter @hassmanm.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Zkuste použít Foursquare pro marketing (slidy)

Zanechat Odpověď

