Takhle geek žádá o ruku

Sledujete na Twitteru účet @chalkbot? Možná, že ne. A možná, že ani nesledujete Tour de France, která právě touto dobou probíhá.

Ale možná je to chyba, protože Chalkbot je pěkný nápad a nejen pro geeky. Jedná se o takovou pouliční tiskárnu. Mrkněte na video z loňského ročníku:

Funguje to jednoduše, na Twitter účet @chalkbot pošlete krátkou zprávu (do 40 znaků) a pak jen doufáte, že na ni dojde a otiskne se.

Letos je to o to zajímavější, že se Chalkbot čekuje i na Gowalle (co je to Gowalla). Můžete ho sledovat, případně ho při čekování komentáři povzbuzovat. Není to přeci jen žádný obyčejný vtip, ale akce podporující boj proti rakovině.

A při tom čekování můžete narazit na zprávy jako je tahle žádost o ruku Jen Chon will you marry me?

500014_high_res_320x480

Jak asi Jen Chon odpoví? A vybere si pro svou odpověď také Chalkbota? Doufejme, že ví, kdo onu žádost poslal.

499811_high_res_320x480

Ještě video, jak Chalkbot funguje:

Své zprávy můžete Chalkbotovi zaslat i přes web LiveStrong. Podle něj existující dokonce 4 zprávy na území Prahy. Je to pravda? Nejste někdo z okolí Vyšehradu, Žižkova či Kunratického lesa, abyste to mohli ověřit? (Ta na Vyšehradě je samozřejmě nejromantičtější.)

Závěrem bych rád poprosil slečny, pokud mi budou přes Chalkbota zasílat své nabídky k sňatku, aby mně současně vyrozumněly i nějakou běžnou cestou (DM na Twitteru, Poke na Facebooku apod.). Přeci jen nesleduji celou trasu Tour de France tak pozorně a je tu jisté nebezpečí, že by mi nějaká nabídka vytištěná v zatáčce s nádherným rozhledem mohla přeci jen uniknout…

Poznámka pro ty, kdo používáte Gowallu: Dnes jsem šel přes Václavák a překvapilo mně, jak se akce Mýval na Václaváku pěkně rozjela. Napočítal jsem tam 8 mývalů. Spustil to Vašek Novotný a mě se tahle augmented reality akce moc líbí. Jen přemýšlím, co s těma všema mývalama budeme nakonec dělat? Odneseme si je všechny domů nebo je pošleme na cestu po dalších městech a náměstích? Či kolem světa?

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Takhle geek žádá o ruku

  1. Anonymní napsal:

    Díky za zmínku Martine :)Já osobně jsem určitě pro, abychom mývaly poslali co nejdál.

  2. Štěpán Pilař napsal:

    Udělal jsem si na kole výlet do knihovny a stavil se i na zastávce U Kunratického lesa a nic jsem nenašel.

  3. Martin Hassman napsal:

    @Štěpán Myslím, že jsem na to přišel. Ta mapa neukazuje místa, kde byly ony nápisy vytištěny, ale geolokaci míst, odkud tazatel svou žádost poslal. Dnes jsem si to vyzkoušel a odpovídá to.

  4. Štěpán Pilař napsal:

    @Martin Jo to dává spíš smysl :-).

Zanechat Odpověď

