Žal geeka

Uvědomil jsem si to, když jsem začal napouštět vanu. Opustila jsi mě. Litr za litrem teď vytéká z vodovodu a hladina začíná stoupat.

Snažím se naplnit pocit, že tu už nejsi.

Ženské tělo se skládá průměrně z 56 a půl procent vody. Spočetl jsem, kolik litrů vody musím natočit, abych tě měl zase u sebe. Tady ve vaně. Mít tě u sebe z té větší půlky. Padesátšest a půl procenta tebe přeci musí utišit můj žal.

Nořím se do objetí tvé větší tekoucí poloviny. Je příjemná a krásně chladí.

Jenže tebe v ničem nepřipomíná. Nemá tvůj dotek, ani tvoje polibky.

Udělal jsem snad ve výpočtu chybu? Natočil jsem vody málo nebo snad příliš? Vždyť můj zármutek měl být již z poloviny pryč. Měl být pryč, když tě mám zase u sebe. Tady ve vaně. Aspoň napůl zpátky.

Vždyť voda, která teď šplouchá v mé vaně, je úplně stejná jako voda, která proudí v tobě.

Protony jsou stejné.

Elektrony jsou stejné.

Dokonce i poměry izotopů vodíku a kyslíku jsou stejné!!! Tak kde je chyba?

Dívám se do vany a ty stále nikde.

Kdysi si jeden mocný rabín zkusil postavit pomocníka z hlíny. A já si tě teď stavím z vody.

Musím zkontrolovat své výpočty. Třeba objevím chybu a tvá větší polovina se nakonec zjeví v mojí vaně.

Jsi z padesátšest a půl procenta voda. Budu tě mít stále kolem sebe, ať chceš nebo ne.

Jak ráno vstanu a vejdu do koupelny.

Jak si tě koupím v krámku na rohu. Zabalenou s bublinkami.

Když zaprší. Vždycky budeš se mnou.

Ať chci nebo ne.

KONEC

P.S.: V textu nehledejte žádnou spojitost se skutečností. Není to žádná reakce na žádný můj skončený románek. Je to čistě literární výplod.

P.P.S.: Pokud to nestačilo, opakuji znova, aby to bylo jasné. Nehledejte v tom žádnou spojitost se skutečností!

P.P.P.S: Vlastně to vzniklo tak, že jsem nedávno prvně zhlédl všechny díly TBBT a přemýšlel, jak by se na některé životní situace dívali jejich hrdinové. Tohle je jedna z nich.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

