Nad Foursquare se v ČR zamýšlí už i velké firmy

Geolokační služby typu Foursquare či Gowalla se přímo vybízí pro zviditelnění těch menších až úplně malých. Přesto se o to v ČR zatím moc malých podniků nepokusilo. Firem, hospod či kaváren, které u nás zkusili použít Foursquare nebo Gowallu, je minimum.

Ovšem je docela možné, že než se o to pokusí, tak v těchto službách budou již zabydlené velké firmy. Takový Vodafone si Foursquare už začíná osahávat. V rozhovoru Vodafone již oclaimoval všechny své prodejny, co asi chystá? na Gosquare se mimo jiné dočtete:

Pro Vodafone jako pro mobilního operátora je jen logické, že pro komunikaci se zákazníky využívá i mobilní sociální sítě. Foursquare nám taktéž pomůže připravit se na příchod dalších služeb umožňujících marketing na základě lokace zákazníka, zejména na příchod služby Facebook Places. Foursquare nám umožnuje lokálně cílit propagační sdělení a je také ideálním nástrojem jak tuto informaci (společně s dalšími lokálními médii) dostat k zákazníkům. Služba slouží také jako navigace pro prodejny s ponteciálem zvýšit návštěvnost.

Podle zpráv, které mám, v tuto chvíli zvažuje použití geolokačních služeb pro marketing i několik dalších větších firem u nás. Zda k tomu opravdu dojde, se ukáže v následujícím roce.

Na závěr si dovolím připomenout video své přednášky o Maketingu na Foursquare a Gowalle, případně další texty se sekce marketing.

Advertisements
Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

Vyplňte detaily níže nebo klikněte na ikonu pro přihlášení:

WordPress.com Logo

Komentujete pomocí vašeho WordPress.com účtu. Odhlásit / Změnit )

Twitter picture

Komentujete pomocí vašeho Twitter účtu. Odhlásit / Změnit )

Facebook photo

Komentujete pomocí vašeho Facebook účtu. Odhlásit / Změnit )

Google+ photo

Komentujete pomocí vašeho Google+ účtu. Odhlásit / Změnit )

Připojování k %s