Jak ostatním kazit Le Web aneb nový Twitter spam

O konferenci Le Web jste možná slyšeli. Nikdy jsem na ní nebyl, neumím zhodnotit její kvalitu (a je mi celkem fuk), nicméně, dnes jsem tweetnul s hashtagem #leweb a v zápětí mi od účtu @lewebfail přišel cílený tweet, že Le Web je pro blázny. Podíval jsem se na ten účet a bylo to jasné, jedná se o robota, který tuhle zprávu posílá všem, kdo tweetli něco s #leweb:

Leweb

Co s tím? Jedná se o klasický spam účet, který si nezaslouží nic jiného, než nareportovat jako spam a čekat, že se standardní Twitter mechanismy postarají o jeho zablokování.

O autorech takového twitter účtu si můžeme myslet to nejhorší, nicméně pokud tenhle mechanismus upozorňování na sebe funguje, tak se s ním můžeme v budoucnu setkávat častěji. Bohužel.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

