Programovat, programovat, programovat. Ale někdy to nestačí!

Kolikrát jsem tohle už v různých obdobách slyšel: „Naprogramovat to byla zábava, ale teď mě čeká ta otrava dostat to mezi lidi, která mi zabere pomalu víc času, neumím to a hlavně vůbec mě to nebaví.“

Někteří vývojáři měli to štěstí a jejich projekty se náhodou chytly sami, ale většina z nich si tu otravu musela nějak odřít. Nemůžu vás té dřiny zbavit, ale můžu vám snad ušetřit trochu času a trochu vás nakopnout správným směrem.

A to už tenhle čtvrtek od 18.00 na přednášce Jak vaším projektem zaujmout média na VŠE.

Pokud máte zájem, přijďte, vstup je volný.

Akci najdete na Facebooku a na Srazy.info.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na Programovat, programovat, programovat. Ale někdy to nestačí!

  1. Marek Baco napsal:

    jen drobna opravaa) Programovat, programovat, programovat. Ale NIKDY TO SAMO O SOBĚ nestačí!b) rad bych prisel na prednasku, lec nemohu, snad se muzu tesit na vycuc zde na posterous, hm? 🙂

  2. Martin Hassman napsal:

    a) Já jsem sám také programátor, takže s tím NIKDY nesouhlasím. Jsem ale ochoten ustoupit až na VĚTŠINOU 8-)b) Zájem mě těší, i když přednášku se snažím cílit spíš na vývojáře než markeťáky, nicméně by z ní mělo být video.

  3. Marek Baco napsal:

    a) nekdy je treba byt radikalni, protoze vyjimky jsou sice fan, ale jsou to vyjimky … a je to stejna blbost jako kdybych napsal: "marketing, marketing, marketing. Ale nekdy to nestaci" ;)b) to je mi jasne o jakou cilovku jde a jelikoz take pracuju s temi "IT positive" uvitam priklady i video 🙂

  4. martinhones napsal:

    NIKDY, VĚTŠINOU… Zajímavé. Martin vystupuje z binárního světa, Marek do něj vstupuje. Paradox… 🙂

  5. Martin Hassman napsal:

    @martinhones Proti tomu se ohrazuji, jsem vystudovaný biochemik, v binárním světě jsem nikdy nebyl, a být nemůžu ani kdybych chtěl, anžto vím, že je to iluze 😎

  6. Marek Baco napsal:

    hehe… tak mi dejte priklad, kdy staci jen programovat a to vse kolem se nejak "udela samo"? 🙂

  7. Martin Hassman napsal:

    No to my nesmíme ani naznačovat, to by to pak dělal každej 😎

Zanechat Odpověď

