Přednáška: Jak vaším projektem zaujmout média

Včera jsem přednášel na VŠE na téma, které mi leželo v hlavě už víc jak rok. Jak naučit české vývojáře se prosadit, aby se o nich vědělo. Dostat se k uživatelům, prosadit se v médiích, ať u nás nebo ve světě. Tahle přednáška byla ukázkou toho, jak si myslím, že se to mohou vývojáři snadno naučit.

Byl to můj první pokus. Už teď, když se dívám na záznam, dávám dohromady tipy, jak celou přednášku do příště zlepšit. Kde přidat, kde ubrat, co nejradši vyčlenit na další samostaný blok. Pokud vy máte nějaké připomínky nebo nápady, napište mi je. Klidně mailem nebo sem do komentářů. Budu moc rád.

Záznam přednášky

Díky vám všem, kdo jste přišli. Vy ostatní, se můžete podívat na záznam na videu. (Vyžaduje to Silverlight, pár lidí hlásilo nějaký problém s přehráváním, ale většině to běží v pořádku, tak nevím.)

Děkuji také Lukáši Burkoňovi z eBallance za pozvání do jeho přednáškového cyklu. Pokud jste na něm nikdy nebyli, doporučuji se podívat i na některá další videa z celého cyklu, rozhodně stojí za to:

Vse-prednasky

Ohlasy

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Přednáška: Jak vaším projektem zaujmout média

  1. Tomáš Kápl napsal:

    Přehrávání u mě nefunguje v Opeře, ale v IE jede, takže možná bude problém tam…

  2. mirakatom napsal:

    Díky za přednášku! Sice jsem od toho čekal trochu více, ale bylo to pěkné shrnutí možností. Několik nápadů jsem si odnesl, takže to hodnotím kladně :)Možná bych trochu ubral u tiskovek a nechal prostor na diskuzi. Na tu se vlastně vůbec nedostalo. Doufám, že až se za pár měsíců ozvu s novým startupem, nesmázneš mail, ale přinejmenším se na něj alespoň podíváš… 🙂

  3. Martin Hassman napsal:

    Tomáši, máš pravdu. Liší se to prohlížeč od prohlížeče. A dokonce i platforma od platformy.

  4. Martin Hassman napsal:

    Mirku děkuji. Zpětně jsem si uvědomil, že název i anotace byly příliš obecně napsané, takže i očekávání zcela opodstatněně mohla být různá. S diskusí jsem trochu počítal, že zájemci budou pokračovat na afterparty. Každopádně ta kritika je opodstatněná a přemýšlím, jak to do příště zlepšit. Moc rád si pak poslechnu, zda inspirace pomohla a zda se některé ty nápady ujaly. Stačí napsat sem, mailem nebo třeba i přes Twitter.

  5. Richard Říman napsal:

    Díky za přednášku, určitě vyzkoušíme. Třeba to bude nakopnutí správným směrem a přinese to nějaké to ovoce i naší službě a potom sem přijdu pět děkovné ódy. :)Vůbec jsem tak nějak rád, že jsem tenhle blog a samozřejmě osobnost za ním stojící, objevil. Priznám se bez mučení, že Zdroják používám také, ale kdo za ním stojí, o to mě nenapadlo se zajímat. Přijde mi, že jsou média většinou programátorů dost podceňovaná a nadějné projekty pak prostě někde leží bez povšimnutí.

  6. Martin Hassman napsal:

    Richarde, děkuji. Rád si poslechnu, v čem vám ta přednáška pomohla, případně v čem vám třeba nakonec vůbec nepomohla, bude to pro mě inspirace na nějaké další pokračování.

Zanechat Odpověď

