Představte si geekovskou obdobu Sex and the City. Začínají Bestsellers

Nevyznám se v ženských seriálech. Vím teda, že Sex and the City u holek letí. Pár dílů jsem viděl, ale připadlo mi to jako takové nudné žvatlání. Jenže to nevadí, nejsem cílovka.

Každopádně dnes jsem objevil něco dost zajímavého. (Kromě detektivního filmu postaveného na zápletce s Foursquare a new media, o kterém jsem psal už před chvíli.)

Na první pohled to připomíná Sex and the City. Pár žen spolu žvatlá a žvatlá a žvatlá. (Vím dámy, nejsem cílovka a vás to třeba může dokonale bavit, budiž neberu vám to.)

Jenže tohle žvatlání bylo místo zmínek o vztazích a sexu prokládané zmínkami z oblasti social media (nebo new media chcete-li). To mě málem zvedlo ze židle. Že by v Americe někdo začal natáčet geekovskou variantu Sex anf the City?

Bestsel

Jedná se o nový seriál Betsellers, zatím byly zveřejněny jen dva díly. Jedná o horkou novinku (letošního ledna) a je předčasné ho soudit. Ale náboj má.

Příběh nás provází osudy pěti hlavních hrdinek. Jedna z nich je „mommy blogger“ a druhá „tech entrepeneur“, čili slova jako blog, follower nebo Kindle patří do jejich běžného slovníku. I když ten Kindle je trochu paradoxní, protože hrdinky se spolu schází na knižním klubu. (Myšleno se skutečnými knížkami!) Technologie a ženy jdou v tomhle seriálu ruku v ruce, cituji oficiální web: „Technology is always evolving, a lot like women. Women like Taylor know how to keep up with the changes shaping our world … just look at our wardrobe.“ Dost řečí, trailer:

Navíc se nejedná o televizní seriál, ale o seriál psaný pro nová média (pro internet), epizody vychází na YouTube a mají necelých deset minut (čili takový ideální internetový čas).

Zde jsou první dva díly. Dámy se možná podívají na oba, pánům doporučuji skočit rovnou na ten druhý, kde „mummy blogger“ řeší, zda někdo nezkouší hacknout její blog a stalkovat ji:

Možná přemýšlíte, zda se nejedná o nějaký úlet, která brzy skončí. To vyloučit nemolu, ale chci zdůraznit, že za seriálem stojí Susan Miller a Tina Cesa Ward, které před pár dny obržely nikoliv nevýznamnou cenu Writers Guild Awards 2011 v kategorii nová média (jedná se o novou kategorii, která byla letos udělována prvně) a rozhodně nejsou v tomto oboru nějaká ořezávátka.

A já bych rád od vás, dámy, slyšel, zda se takový seriál může chytnout. Protože já ho kromě zmínek o Kindlu nebo kradení followerů ohodnodit moc nedokážu 😎

Jo a najdete ho na Facebooku i Twitteru.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Představte si geekovskou obdobu Sex and the City. Začínají Bestsellers

  1. dond napsal:

    No, na první pohled to vypadá dobře. Jen mi připadá, že těch 10 minut je málo, v (jednom) dílu se nic nestihne dokončit, doříct, dotáhnout. Třeba je to záměr.Dialogy na mě působí trochu divně, uměle. Jak já pozoruju svoje (ženské) okolí, pět holek se takhle spolu nikdy nebaví. Když mluví jenom jedna, aspoň tři ostatní k tomu dělají ještě něco, telefonují, píšou mejl nebo krmí dítě. .-)

  2. Martin Hassman napsal:

    @dond A sledujete současné americké seriály pro ženy? Tam se baví ve stejném stylu, jako v Bestsellers, jen o jiných tématech. Divačky na to budou nejspíš zvyklé a budou to tak chtít. Jinak krátké díly budou pro nová média nutností. Takových 20 min je na internetu už prostě šíleně moc.

  3. dond napsal:

    Nesleduju. Já taky asi nejsem "cílová skupina" (slovo "cílovka" se mi fakt nelíbí).Ale IMHO mají šanci opravdu uspět jen seriály dostatečně genderově nezávislé. Na ten Sex and the City kouká i můj otec (a třeba moje žena ne). Např. u HIMYM mi ty dialogy tak umělé nepřipadají, a nedokáže takhle z fleku říct, v čem je ten rozdíl.

  4. Martin Hassman napsal:

    Žijeme ve světě zahlceném mainstreamem, proto omezení se na menší cílovku je někdy právě dobrý krok, jak se prosadit.

Zanechat Odpověď

