Další neužitečná věc pro fanoušky Foursquare

Na sobotním foursquare hackathonu vznikla celá řada pěkných aplikací (či mashupů) pro Foursquare. Většina z nich nemá žádný praktický význam, ale jsou hezké. Badge Assistant jsem představil nedávno. Dnes se podíváme na aplikaci s prapodivným názvem 4squareand7yearsago.

Logo

Zajímá vás, kde jste byli loni touhle dobou? Chcete si ty pěkné chvilky připomenout? Přesně k tomu tahle aplikace slouží. Zaregistrujte se na 4squareand7yearsago.com a každý den dostanete e-mail s výpisem vašich aktivit, které se odehráli přesně před rokem.

Je to na nic. Jenže ono občas potěší vzpomenout si. Kupříkladu dnes mi přišlo:

Predrokem

Hned jsem si vybavil, že jsem byl v Microsoftu, kde Štěpán Bechyňský přednášel o tvorbě aplikací pro Facebook. Potkal jsem tam Alenku V. a stal jsem se tam starostou (což mi vydrželo přes půl roku). Pak jsem šel na večeři do Braunova sklepa, kde jsem se seznámil s Jakubem Menclem a popodíval si (nejen) s Yuhůem o geolokačních službách.

Z dalšího mailu vím, že včera (před rokem) proběhnul poslední Jyxo ples a že letos už žádný nebude. Na nic z toho bych si nevzpomněl, kdybych tyhle maily nedostal.

That was a solid day.

A taky vím, že příští týden půjdu do kina. Teda, že před rokem jsem šel příští týden do kina. Ale ještě nevím na co.

Je to naprostá kravina. Ale dobrá. Zatím nechávám zapnuté. A můžete to zkusit i vy, stačí se přihlásit na 4squareand7yearsago.com.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Další neužitečná věc pro fanoušky Foursquare

  1. Jakub Kotzot napsal:

    hm, tak nějak mi to nefunguje, zahlásí: Thanks! You’ll receive your first email tomorrow! Na 4sq vidím v seznamu apps, ale mail mi zatim nepřišel.

  2. Martin Hassman napsal:

    První mail mi přišel skutečně až druhý den po registraci, mezi 12-13h.

Zanechat Odpověď

