Twittaření aneb jak jsme Twitteromán psát začali

Je to už měsíc, co jsme na twitteru začali s Červeným pultem psát román. Nějak k tomu došlo, ani jeden z nás nejspíš neví proč, nijak jsme to neplánovali ani neplánujeme, ani se nijak nedohadujeme, prostě píšeme a uvidíme, co z toho vznikne.

Začalo to čistě informačním tweetem „Přes všechny sčítání mě sociálka nemohla najít v evidenci. Podle jména, ani rodného čísla. Jsem prostě neviditelný. Vlastně neexistuji 8-)“ a pak už to šlo nějak samo.

Tehdy jsem vůbec netušil, kdo @cervenypult píše. Dnes už vím, že to píše Jiřík Šprdlík alias @bicarbona a díky @jesisem a @evisek_net jsme si s Jirkou mohli i osobně potřást pravicí. Moň! 😎

Při té příležitosti jsem ověřil, že pult knihovny na Filozofické fakultě MUNI v Brně je opravdu červený. Obsahuje dokonce červený Twitter, což bude nejspíš nějaká varianta twitteru pro starší osmnácti let. Zkusil jsem hned redtwitter.com, že si založím účet, ale nic jsem nenašel. Nejspíš to bude jen na červené pozvánky, to se musím ještě zeptat 😎

Img_20110506_155758

A protože se nám s Jirkou líbí Storify, založil jsme na něm agregovanou podobu našeho románu. Ono se to přeci jen čte lépe takhle pohromadě, než když musíte dohledávat každý tweet zvlášť. Vypadá to takhle:

Storify

Najdete to na adrese http://storify.com/cervenypult/twitteroman čte se to normálně shora dolů, už to začíná zabírat několik stránek – až dočtete dolů, nezapomeňte proto zvolit Load more pro pokračování. Zkusím to sem vložit přímo:

Ani já ani Jirka netušíme, jak to bude pokračovat, ani jak to bude dlouhé, ani zda to někdy vůbec dokončíme. Nicméně můžete nám fandit a my se budeme o to víc snažit). Tak.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Zanechat Odpověď

